Inbjudan :D

Heej! Allt bra? Själv är jag sjukt Jävla trött! Har inte skrivit för att jag faktiskt inte hunnit eller orkat. I lördags var jag barnvakt hela dagen och hela kvällen.. Kom där ifrån 23:30 och då drog jag och sov hos älskling, höll på att däcka på vägen dit men slutade med att jag somnade typ 05 i alla fall, igår drog jag hem 5 kanske, kom hem helt död, hade sovit allt som allt typ 2 timmar, till och med pappa sa att jag såg död ut, då är de illa! Så la mig framför en film men tror ni att jag kunde somna eller? Klart jag inte kunde så har sovit kanske 3-4 timmar i natt, så nu vill jag bara dö!
Aja ny vecka bara att kämpa på, fick min bal inbjudan vilket gjorde mig lite gladare, fan inte lång tid kvar till bal och skolavslutning nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0